Monday, October 3, 2011

Lukisan Arnab dan Lobak.

.
















.
ps : Alaaaa, kau lambat, arnab dah makan lobak tu, kemudian arnab tu blah, tu yang kosong tu.

.

25 comments:

  1. hahahahahah....
    mendalam betul maksud entry ni kan

    ReplyDelete
  2. heheh..
    dalam lagi lautan pasifik.
    eh, ye ke..

    ReplyDelete
  3. citt..kau kena kan aku, takpe2

    ReplyDelete
  4. ungtkan lappy aku yg loading..ceshhhh!!!

    ReplyDelete
  5. letak la background tanah ke awan sikit .

    tak lah rasa tertipu sangat -.-")

    ReplyDelete
  6. ingatkan gmbr yg tak habis loading lagi. after arisha baca p/s baru tahu maksud sebenarnya! hehe.

    ReplyDelete
  7. wan konpem terlebih paham tajuk neyh..kahh3 !

    tmpaq naya ja..

    ReplyDelete
  8. ahhaha beriya namee refresh ingat gambar tak keluar!

    ReplyDelete
  9. cis, 2x aku bca bbru paham..haha

    ReplyDelete
  10. p/s : laaa..asal ko lambat bace wan? tadi arnab yang blah tu dah makan komen aku skali..ah, malas la aku nak type skali ag..

    ReplyDelete
  11. ade je arnab tu kte tengok...siap sengih ag kt kte...wawawa~
    *ayat bengang!

    ReplyDelete
  12. emsem arnab ngko kan...siap ada lobak yang menyelerakan woo..ummmhhhhh

    ReplyDelete

Terima Kasih Ye!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...